ОСВІТА:

1999 р. – Харківська державна академія технології та організації харчування, спеціальність «Економіка підприємства» (спеціаліст);

2020 р. – Харківський державний університет харчування та торгівлі, спеціальність «Менеджмент» (магістр)

 

КАР’ЄРА

1999-2007 рр. асистент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;

2007-2011 рр. старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;

2011-2019 рр. доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;

2019-2021 рр. професор кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;

2021 р. по теперішній час – професор кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:

Основні навчальні дисципліни: «Маркетинг», «Маркетинг підприємств готельно-ресторанного господарства», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетингові дослідження», «Маркетинговий аудит», «Маркетингові інновації», «Маркетинг інновацій».

 

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

2006 р. – кандидат економічних наук (спеціальність 08.07.05 «Економіка торгівлі та послуг»)

2019 р. – доктор економічних наук (спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)»)

 

Коло наукових інтересів: управління маркетинговою діяльністю підприємств; маркетинг інновації та інновації в маркетингу; маркетингові дослідження; цифровий маркетинг; маркетинг підприємств торгівлі, готельно-ресторанного господарства, харчової індустрії; маркетинг в сфері вищої освіти

 

НАПРЯМ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

НАУКОВА ШКОЛА 

– започатковано наукову школу за напрямом наукових досліджень: «Управління маркетинговою діяльністю підприємств»:

захищено 2 дисертації – кандидати економічних наук (2014 р., 2016 р.).

– підготовлено здобувачів вищої освіти, переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності Маркетинг – 2; Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт –  3, регіональних конкурсів студентських наукових робіт – 3

 

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ

Опубліковано більше 250 публікацій з економіки, маркетингу та менеджменту, в тому числі статті, що індексуються в наукометричних базах Scopus та Web of Science – 3, навчальні посібники – 14, 21 монографія (в т.ч. видані в країнах ЄС)

 

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА 

– керівництво бюджетними темами кафедри: 13-07-09Б (0106U012041) «Маркетингові дослідження товарного ринку: теорія, методологія, практика»;

– «Формування та розвиток соціально-орієнтованої роздрібної мережі» (№ 0110U009490); «Розробка маркетингової концепції «Харків – спортивна столиця України»  (№ 0113U008391), виконаної на замовлення Департаменту спортивних іміджевих проектів та маркетингу Харківської міської ради;

– керівництво госпдоговірною темою кафедри №4-12Д «Оцінка ефективності маркетингової діяльності підприємства»;

– відповідальний виконавець бюджетних тем кафедри № 09-16-17Б (0113U008391) «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг»;  № 06-18-19Б (0117U005363) «Стратегія просування на ринок послуг вищої освіти» (відповідальний виконавець); № 01-19-20Б (0118U007213) «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект»;

– за останні 5 років учасник госпдоговірних тем (наукове консультування  підприємства в рамках договору): № 7-16Д (№ 00116U004376) «Оцінка компетентнісної компоненти фінансового потенціалу в системі адаптаційного управління підприємства»; № 6-16 Д (0116U007221) «Розробка методичних рекомендацій з управління витратами операційної діяльності підприємств ресторанного господарства»; № 2-17-19Д (№ 0017U004931) «Рекомендації щодо удосконалення управління маркетингом підприємства на ринку товарів та послуг»; № 13-19Д «Розробка методичних рекомендацій з формування обліково-аналітичного забезпечення управління реалізацією продукції в контексті сталого розвитку підприємств торгівлі»; № 14-19-20Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства»; «Формування споживчої цінності інформаційно-рекламних послуг у цифровому середовищі».

– учасник держбюджетної теми, що фінансувалася МОНУ № 2-17 БО (0117U004336) «Формування, реалізація та розвиток конкурентних переваг вітчизняного рітейлу в умовах євроінтеграції».

 

УЧАСТЬ У РОБОТІ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВЧЕНИХ РАД 

– член разових спеціалізованих вчених рад ДФ 64.088.004, ДФ 64.088.002 із захисту здобувачів ступеня доктор філософії за спеціальностями 051  Економіка, 073  Менеджмент

– рецензування дисертаційних робіт здобувачів наукового ступеня доктора економічних наук – 2; здобувачів наукового ступеня кандидата економічних наук – 3

 

УЧАСТЬ У РОБОТІ РЕДКОЛЕГІЙ ФАХОВИХ НАУКОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ 

– збірник наукових праць Харківського державного університету харчування та торгівлі «Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг»

– науковий журнал Національної академії Національної гвардії України “Честь і закон” 

 

УЧАСТЬ У ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

– учасниця освітньо-науково-виробничого кластеру «Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технології, енергоефективного виробництва та маркетингу»

– член ГО «Українська асоціація маркетингу»

 

УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНИХ ПРОЄКТАХ 

– 2015 р. – Міжнародне стажування (Academic society of Michal Baludansky, October, 17-22, Bratislava, Slovak Republic)  Сертифікат      №24-10/15 від 21.10.2015

– 2020 р. – Міжнародне наукове онлайн-стажування “Академічна доброчесність” (180 год (6 кредитів ECTS) аудиторних занять та самостійної роботи), організоване Польсько-українською фундацією “Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці” (IIASC) на базі Вищого Семінаріуму Духовного університету UKSW ( м. Варшава) спільно із Польсько-українською фундацією «Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці» (IIASC) та Фундацією АDD

– участь у 3 монографіях, виданих мовою Євросоюзу у країні Євросоюзу, у тому числі монографії Youth entrepreneurship in Eastern Partnership countries: analysis of problems and solutions: monograph / V. Hrosul, I. Kreituss et. – Riga: RISEBA, 2020 – 139 p., виконаної у рамках співпраці Харківського державного університету харчування та торгівлі із Вищою школою бізнесу, мистецтв і технологій “RISEBA” (Латвія) за реалізованим проектом Erasmus + Higher education institutions for youth entrepreneurship (589942-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBY-EP-PE) на базі створеного Центру підтримки молодіжного підприємництва HEIFYE: lab спільно із Центром маркетингових досліджень і маркетингових інновацій; 

 

ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ 

– участь в ініціативах ГО «Української асоціації маркетингу»

– участь в проектах Центру маркетингових досліджень та маркетингових інновацій

– експертна діяльність та науковий консалтинг суб’єктів середнього та малого бізнесу

 

ЗОВНІШНІ НАГОРОДИ 

– Диплом переможця у другому обласному конкурсі «Найкращий молодий науковець Харківщини» за напрямом суспільно-економічні науки (2007)

– Грамота Департаменту економіки і міжнародних відносин ХОДА (2019)

– Подяка МОН України (2020)