ОСВІТА: 

1989 р. – Харківський інститут громадського харчування, спеціальність «Економіка». 

 

КАР’ЄРА:

 19.03.1990 – 30.11.1992 – асистент кафедри управління Харківського інституту громадського харчування;

01.12.1992 – 28.08.1994 – аспірант денної форми навчання Харківського інституту громадського харчування;

01.09.1994 – 31.10.2002 – старший викладач кафедри маркетингу, зовнішньоекономічної і біржової діяльності Харківської державної академії технології та організації харчування;  

01.11.2002 – 30.08.2015 – старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі; 

01.09.2015 –  15.09.2021 – доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі;

15.09.2021 по теперішній час –  доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету.

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:  

Навчальні дисципліни: «Міжнародний маркетинг», «Банківський маркетинг», «Маркетингові комунікації», «Паблік рилейшнз», «Маркетинг фінансових послуг». 

 

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: 

2015 р. – кандидат економічних наук  (08.00.03 – економіка та управління національним господарством).

2021 р. – доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі.

 15.09.2021 по теперішній час –  доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету.

Підготовлено переможців конкурсів студентських наукових робіт: Харківського регіонального конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук – 1 (2018 р.); творчого конкурсу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Аграрний маркетинг» – 1 конкурс «Молода наука Харківщини: вектори розвитку» – 1, організатор Рада молодих вчених при Харківській обласній державній адміністрації, 2021.

Коло наукових інтересів: маркетинг в сфері фінансових послуг та банківської діяльності; Food-маркетинг; маркетингові комунікації підприємств ресторанного господарства. 

 

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ: 

Опубліковано більше 170 наукових праць, в тому числі, навчальні посібники – 2; монографії – 5, 2 статті індексовані у наукометричній базі Scopus.

 

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА: 

Бюджетна НДР тема «Маркетингові дослідження ринку продуктів швидкого приготування: стан, тенденції та перспективи розвитку» № 11-14-15Б (0113U008394);

Бюджетна НДР тема № 09-16-17Б (0113U008391) «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг»; 

Бюджетна НДР тема № 06-18-19Б (0117U005363) «Стратегія просування на ринок послуг вищої освіти»; 

Бюджетна НДР тема № 01-19-20Б (0118U007213) «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)»; 

Госпдоговірна НДР тема № 6-16 Д (0116U007221) «Розробка методичних рекомендацій з управління витратами операційної діяльності підприємств ресторанного господарства» (наукове консультування підприємства в рамках договору); 

Госпдоговірна НДР тема № 7-16Д (№ 00116U004376) «Оцінка компетентнісної компоненти фінансового потенціалу в системі адаптаційного управління підприємства» (наукове консультування підприємства в рамках договору); 

Госпдоговірна НДР тема № 2-17-19Д (№ 0017U004931) «Рекомендації щодо удосконалення управління маркетингом підприємства на ринку товарів та послуг»; № 14-19-20Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства» (наукове консультування підприємства в рамках договору); 

Госпдоговірна НДР тема № 14-19-20Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства» (наукове консультування підприємства в рамках договору).

 

ІНША ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

Участь в якості голови 3 експертних комісій з акредитації закладів освіти щодо підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст з маркетингу (2017; 2018; 2019  рр.)  

Учасник діяльності Центру маркетингових досліджень і маркетингових інновацій, який створений при кафедрі маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ.

 

УЧАСТЬ У ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: 

Член Громадської організації «Українська асоціація маркетингу»

 

ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: 

Учасник освітньо-науково-виробничого кластеру «Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технології, енергоефективного виробництва та маркетингу».

 

ЗОВНІШНІ НАГОРОДИ:

Грамота Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації (2014 р.).