ОСВІТА: 

2000 р. – Харківська державна академія технології та організації харчування, спеціальність «Товарознавство та комерційна діяльність».

2008 р. – Харківський державний університет харчування та торгівлі,  спеціальність «Маркетинг», кваліфікація економіст з маркетингу. 

 

КАР’ЄРА: 

2005-2009 рр. – асистент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі.

2009-2014 рр. – старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі.

2014 по 2021 рр. – доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі.

2021 – по теперішній час – доцент кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету. 

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:  

Навчальні курси: «Маркетингова товарна політика», «Маркетинг послуг», «Трейд-маркетинг», «Управління попитом», «Мерчандайзинг».

 

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: 

2014 р. – кандидат економічних наук  (08.00.03 – економіка та управління національним господарством).

2016 р. – доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі. 

Підготовлено 2 переможців Всеукраїнських конкурсів студентських наукових робіт з маркетингу (2017 р., 2021 р.). 

 

КОЛО  НАУКОВИХ ІНТЕРЕСІВ: маркетинг в сфері послуг, трейд-маркетинг, проблеми формування та удосконалення маркетингової товарної політики підприємства, мерчандайзинг. 

 

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ: 

Опубліковано більше ніж 150 наукових праць, в тому числі, навчальні посібники – 10; монографій – 6  (у співавторстві). 

 

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА: 

– НДР «Маркетингові дослідження ринку продуктів швидкого приготування: стан, тенденції та перспективи розвитку» № 11-14-15Б (0113U008394) – науковий керівник.

– НДР: № 09-16-17Б (0113U008391) «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг»; 

– № 06-18-19Б (0117U005363) «Стратегія просування на ринок послуг вищої освіти»; № 01-19-20Б (0118U007213) 

– «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)» (співвиконавець); 

НДР на замовлення в рамках договору про наукове консультування підприємства

– № 6-16 Д (0116U007221) «Розробка методичних рекомендацій з управління витратами операційної діяльності підприємств ресторанного господарства»; 

– № 7-16Д (№ 00116U004376) «Оцінка компетентнісної компоненти фінансового потенціалу в системі адаптаційного управління підприємства»;

– № 2-17-19Д (№ 0017U004931) «Рекомендації щодо удосконалення управління маркетингом підприємства на ринку товарів та послуг»;

– № 14-19-20Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства» (співвиконавець).

 

УЧАСТЬ В ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: 

– Членкиня Громадської організації «Українська асоціація маркетингу»

– Членкиня Центру маркетингових досліджень і маркетингових інновацій, який створений при кафедрі маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ.

– Учасниця освітньо-науково-виробничого кластеру ХДУХТ «Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технології, енергоефективного виробництва та маркетингу».

 

ІНША ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ: 

2018р. – голова експертної комісії у первинній  акредитації Коледжу економіки та бізнесу Дніпропетровського  національного університету ім. О.  Гончара згідно наказу Міністерства освіти і науки України № 635-2 від 07.05.2018 р. з підготовки молодших спеціалістів зі спеціальності 075  Маркетинг. 

2021р. – робота  у складі журі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економіка та управління у сфері торгівлі» у Харківському державному університеті харчування та торгівлі.