Афанасьєва Оксана Пилипівна

Кандидат наук Доцент Доцент кафедри маркетингу,управління репутацією та клієнтським досвідом

ОСВІТА:

1998 р – Харківська державна академія технології та організації харчування, спеціальність «Менеджмент у невиробничій сфері» (спеціаліст)

 

КАР’ЄРА:

1998-2008 рр – асистент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківської державної академії технології та організації харчування, що стала з 2002 р Харківським державним університетом харчування та торгівлі

2008-2016 рр.  – старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі

2016-2021 рр. – доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі

2021 р. по теперішній час – доцент кафедри маркетингу,  управління репутацією та клієнтським досвідом  Державного біотехнологічного університету

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ:

Навчальні дисципліни, що викладались за останні 5 років: «Основи маркетингу», «Фундаментальний маркетинг», «Маркетинг інновацій», «Маркетинг у ресторанному господарстві», «Інтернет-маркетинг», «SMM маркетинг», «Маркетингові дослідження в ресторанному господарстві», «Цифровий маркетинг» .

 

НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

2016 р. – кандидат економічних наук (спеціальність 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)»)

Коло наукових інтересів: маркетингова політика, маркетинг інновацій, Інтернет-маркетинг, маркетинг в ресторанному господарстві, digital-маркетинг, food-маркетинг.

Підготовлено здобувачів вищої освіти, переможців конкурсів:

– Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт “Black Sea Science” – 2,

– Всеукраїнського конкурсу  студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг ім. Ігоря Ткаченка» -1, 

– Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» – 1.

 

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ:

Опубліковано більше ніж 150 наукових праць, в тому числі статті, що індексуються в наукометричних базах Web of Science – 1, навчальні посібники – 3, монографії – 8.

 

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА:

Участь у виконанні НДР, що виконуються у межах робочого часу викладачів:

– № 09-16-17Б (0113U008391) «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг»;

– № 06-18-19Б (0117U005363) «Стратегія просування на ринок послуг вищої освіти»;

– № 01-19-20Б (0118U007213) «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)».

Участь у виконанні 4 госпдоговірних тем наукове консультування  підприємства в рамках договору:

– № 7-16Д (№ 00116U004376) «Оцінка компетентнісної компоненти фінансового потенціалу в системі адаптаційного управління підприємства»;

– № 6-16 Д (0116U007221) «Розробка методичних рекомендацій з управління витратами операційної діяльності підприємств ресторанного господарства»

– № 2-17-19Д (№ 0017U004931) «Рекомендації щодо удосконалення управління маркетингом підприємства на ринку товарів та послуг»;

– № 14-19-20Д (0119U102528) «Управління результативністю маркетингової діяльності торговельного підприємства» 

 

УЧАСТЬ В ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ:

ГО «Українська асоціація маркетингу»